Systemy analiz marketingowych
Kompleksowe rozwiązania umożliwiające automatyzację generowania i dostarczania raportów sprzedażowych. Automatyzowane jest tworzenie raportów sprzedaży i raportów marketingowych, personalizowanych pod względem zakresu danych, regionów, typów tabel i wykresów, koszyka produktów, specjalizacji i grupy docelowej.
Korzyści z wdrożenia Systemu Analiz Marketingowych:
- Automatyzacja procesu tworzenia raportów analitycznych i marketingowych
- Możliwość wykorzystania i łączenia danych z rożnych źródeł
- Skrócenie czasu niezbędnego na wykonanie analiz i raportów, znaczne zmniejszenie pracochłonności
- Charakteryzująca proces wykonywania raportów powtarzalność, umożliwia automatyzację zadań, przez co zmniejszenie liczby ewentualnych błędów oraz łatwiejsze wychwycenie nieprawidłowości w dostarczaniu danych
- Poszerzenie grona odbiorców danych przy jednoczesnej, automatycznej możliwości definiowania zakresów dostępu do danych, dla poszczególnych grup odbiorców
- Standaryzacja raportów ułatwiająca porównywanie otrzymywanych informacji
- Jednolity sposób prezentacji danych
- System może byc zintegrowany z firmowym Intranetem