Copywriting
Portal internetowy to forma, ale przede wszystkim treść.
Właściwie dobrane słowa, to klucz do tego, by chciano nas słuchać. Lekkość formy bez marketingowej rutyny, dostosowanie się jej do języka odbiorców i wiedza, po to, by merytorycznie, ale również ciekawie oddać istotę produktu, usługi, wartości Firmy i jej przesłanie.
Pisanie tekstów na strony internetowe wymaga znajomości tego medium. Profesjonalizm polega na właściwej kompozycji tekstu, który będzie przekazywał merytoryczne informacje, wywoływał określone emocje, ale również właściwie pozycjonował stronę, poprzez zawartość kluczowych słów, ważnych dla jej indeksacji w wyszukiwarkach internetowych.
Nie ma przepisu na dobry tekst, niezależnie od tego, czy ktoś nazwie go „tekstem na wagę złota”, czy „dobrym tekstem marketingowym”. Znajomość tematu, doświadczenie i naturalne wyczucie formy – to jak w każdej kreacji zasady – dzięki którym słowo czytane wpada w ucho i zostaje z nami dłużej niż tylko na mgnienie oka.