Kreatywność, zaangażowanie, doświadczenie, wiedza i nowoczesne technologie...
Wszystko poparte referencjami naszych Klientów.

Aktualności
Wi-Fi Marketing Nowy kanał komunikacji marketingowej
Wi-Fi Marketoing - nowy kanał komunikacji marketingowej Wi-Fi Marketing nowy kanał komunikacji marketingowej.
Agencja Bookingowa
Strona agencji zajmującej się bookingiem artystów zagranicznych
Wifi-Spot.pl
Strona WiFi-Spot.pl w fazie testowej. Dla pierwszych Klientów darmowe pakiety kuponów.
VACMAX - nowa strona internetowa
Nowa strona internetowa
Instytut Chemii Przemysłowej
Portal nowoczesnej instytucji o wieloletnich tradycjach.
Open Yachting - nowa odsłona
Nowa odsłona Open Yachting
Renoma Wrocław
portal InfluenzaWdrożenie systemu zarządzania treścią CCA WideCMS oraz logiki biznesowej portalu Centrum Handlowego.
APMD - strona internetowa pracowni architektonicznej
Strona internetowa APMD.pl


APMD - atrona internetowa pracowni architektonicznej
AdLeader - Performance Marketing
CMS na potrzeby Performance Marketig
GM Investment Europe - nowa strona internetowa
Strona internetowa GM Investment Europe


Strona internetowa GM Investment Europe
IT- Support
Obsługa informatyczna Warszawa


Wsparcie informatyczne dla biznesu - nowa strona internetowa
Yosemitebackup.pl
Oprogramowanie dla ochrony danych


Oprogramowanie dla ochrony danych - nowa strona www
Influenza
Portal internetowy poświęcony zagadnieniom grypy


Nowy portal internetowy poświęcony zagadnieniom szczepień profilaktycznych przeciwko grypie.
United Titans



United Titans
- portale internetowe.
Adgar Plaza



Adgar Plaza - strona www prezentująca nowoczesny kompleks biurowy.
Dutch Gate - osiedle dla seniorów



DutchGate Nowoczesne osiedle dla seniorów.
JVP Steel Poland
JVP Steel Poland - nowoczesny portal
Open Yachting
Nowa strona internetowa Open Yachting Open Yachting 2008 portal dla miłośników regat matchowych.
Kancelaria Marey
Strona www kancelarii Marey.



Strona firmy Marey - taka sama a jednak inna.

7 N ma nową stronę
Strona internetowa firmy zajmujacej się konsultingiem rozwiązań informatycznych.



Odświeżony wizerunek strony internetowej 7 N.
Heatherwood - nowoczesny portal
Portal internetowy Heatherwood



Nowy portal Heatherwood

Spotline - Nowoczesne systemy oświetleniowe
Spotline- strona www prezentująca nowoczesne systemy oświetleniowe



Strona prezentująca duży wybór nowoczesnych systemów oświetleniowych do mieszkań i biur.
FunWind - Sklep dla miłośników sportów ekstremalnych
Strona internetowa dla fanów sportów ekstremalnych Nowoczesny sklep dla fanów windsurfingu i snowboardu - FunWind

dutchgate.com - przykład kampanii marketingowej

Przykład dobrze skonstruowanej strategii sprzedażowej

CEL

Celem było skonstruowanie przekazu, który w sposób profesjonalny trafiałby do majętnych osób starszych, posiadających odpowiednie środki do zakupu mieszkań o wyjątkowym standardzie. W przypadku tej kampanii zdefiniowano grupę docelową jako ludzi dojrzałych, dla których wartością jest czerpanie radości z aktywnego życia a jednocześnie ludzi, którzy pragną spokoju i intymności.

Portal internetowy miał na celu stworzenie skutecznego kanału dystrybucji kompleksowej informacji o projekcie, prezentacji oferty w sposób przejrzysty, atrakcyjny i propagowaniu jej przy zachowaniu rozsądnego jednostkowego kosztu dotarcia do potencjalnego Klienta.

Zadanie
Strona internetowa to jeden z elementów kampanii marketingowej, której celem było dotarcie do opisanej grupy docelowej oraz przedstawienie jej niezwykle ciekawej i oryginalnej oferty w atrakcyjny i przejrzysty sposób. Strona internetowa oraz jej prawidłowe wypromowanie stanowiły jeden z podstawowych elementów planowanej strategii sprzedażowej. Właściwe jej skonstruowanie było podstawą do osiągnięcia sukcesu, w postaci sprzedaży planowanej liczby mieszkań.

Działanie

Klienci Dutchgate zostali potraktowani z niezwykłą starannością. Strona jest nowoczesna, a jednocześnie nie przeładowana efektami specjalnymi, które w tej grupie wiekowej, mogłyby nie spotkać się z uznaniem. Dojrzałość została zdefiniowana jako wiedza, wysokie wymagania oraz dbałość zarówno o treść jak i formę. Bardzo duży nacisk położono na warstwę estetyczną portalu (bukowe drewno, z detalami w kolorze butelkowej zieleni, piękne zdjęcia, oraz efektowne, niezwykle wysublimowane detale).

Z uwagi na grupę wiekową odbiorców w sposób szczególny została potraktowana czytelność i łatwość obsługi strony.

Nawigacja została maksymalnie uproszczona. Menu główne jasno informuje o tym co mieści się w kolejnych działach. Teksty są krótkie, gdyż główny nacisk położono na wizualizację projektu. Fotografie pokazują mieszkania, które są mieszanką bezpiecznego stylu życia, pełnego udogodnień dla ludzi w określonej grupie wiekowej, z luksusem i dużą dbałością o detale architektoniczne. Pokazane są zalety życia w środowisku, które jest dostosowane dla ludzi dojrzałych, jednakże w sposób, który nie kojarzy się z potocznie rozumianą starością i odsunięciem w cień, lecz ze wzrostem wymagań i z większą starannością o każdy sektor życia. Bardzo dobrze położone DutchGate (bliska odległość od Manhattanu, a jednak na tyle daleka, że dająca poczucie intymności), udogodnienia w postaci możliwości robienia na miejscu zakupów, korzystania z restauracji, parków, pola golfowego, imprez kulturalnych, ale również szpitale oraz miejsca modlitwy to oferta, skrojona w sposób tak przemyślany, że na gruncie polskim możemy jej tylko zazdrościć.

Zalety

Portal Duchgate to przykład doskonale zaprezentowanej sprzedażowej strategii marketingowej. Wszystkie walory Osiedla zostały pokazane w sposób prosty. Nie ma tu natłoku multimedialnych efektów specjalnych a jednak oglądający stronę nie ma wrażenia, że jest na portalu skierowanym dla ludzi, którzy są starzy i technologicznie mniej zaawansowani. Wielki szacunek dla Odbiorcy widać tutaj w każdym detalu, zarówno jeśli myślimy o warstwie graficznej, jak i technologicznej.

Strategia marketingowa przyniosła pożądane efekty. Zanotowano duży wzrost zainteresowania Klientów inwestycją, przy niższym koszcie jednostkowym dotarcia w porównaniu ze standardowymi kampaniami.

Analiza poszczególnych źródeł pochodzenia Klientów wykazała, że portal internetowy był głównym kanałem dotarcia do Klientów oraz dystrybucji informacji.

Jednocześnie portal był źródłem szczegółowych informacji dla Klientów, dzięki czemu przy wzroście sprzedaży nie zanotowano znacznego wzrostu obciążenia działu handlowego.

Bez wątpienia w dużym stopniu przyczynił się do osiągnięcia zgodnej z założeniami liczby nabywców lokali.