www.adgarplaza.pl - prosta WYMIANA informacji
Adgar Plaza to nowoczesny kompleks biurowy mieszczący się na warszawskim Mokotowie. Wyróżnia go wysoki standard wyposażenia budynku w najnowocześniejsze rozwiązania teletechniczne i teleinformatyczne. Inteligentne rozwiązania techniczne zapewniają wysoki poziom bezpieczeństwa biznesowego Najemców i Klientów kompleksu, zmniejszając przy tym koszty eksploatacji budynku i podnosząc komfort pracy.
CEL:
Portal Adgar Plaza został stworzony jako centrum informacyjne pomiędzy Najemcami budynku, centrum konferencyjnym, Restauracją i Fitness Klubem. Portal internetowy to jeden z elementów polityki wysokiej jakości prowadzonej przez Adgar Plaza. System zarządzania treścią miał umożliwić bieżącą aktualizację treści strony, bez konieczności angażowania w prace dużej ilości czasu i specjalnie wyszkolonych w tym celu pracowników.
DZIAŁANIE:
kilku administratorów strony
Aby administracja stroną była prosta, szybka i nie wymagała podejmowania dodatkowych prac związanych np. z przekazywaniem aktualności z poszczególnych działów do administratora strony, każdemu działowi - fitness, restauracji, Centrum konferencyjnemu, zostały przydzielone prawa do administrowania częścią strony, która prezentuje ich dział pracy. Panel administracyjny umożliwia określanie uprawnień dla administratorów strony, które mogą mieć wąski charakter i dotyczyć tylko możliwości edytowania wybranej części serwisu, bądź szeroki, dający prawa do administracji całym serwisem.
funkcjonalność na miarę
Modularność systemu umożliwia budowanie funkcjonalności strony, zgodnie z jej rzeczywistymi potrzebami. Portal Adgar Plaza podobnie jak wszystkie tworzone przez nas strony internetowe posiada tylko takie funkcjonalności, które są potrzebne z punktu widzenia użytkowania strony. Wygoda osób, które odwiedzają stronę i jednocześnie łatwość użytkowania portalem od strony administracyjnej, to kluczowe założenia przy realizaji każdego naszego projektu.
Dla przykładu - Centrum Konferencyjne posiada kalendarz, za pomocą którego można prowadzać informacje o dostępności sal konferencyjnych i formularz kontaktowy dla potencjalnych klientów, za pomocą którego mogą dokonywać wstępnych rezerwacji sal i sprzętu multimedialnego.
Dla Centrum Konferencyjnego ważna jest również możliwość tworzenia galerii zdjęć, zamieszczania plików oraz tworzenia tabel. Szybkie edytowanie treści oraz zdjęć, to duża zaleta naszego systemu zarządzania treścią.
EFEKTY:
Strona rozwija się wraz z rozwojem budynku. W ślad za kolejno otwieranymi udogodnieniami, powstają funkcjonalności, dzięki którym strona jest nowoczesna i nastawiona na wygodnę jej użytkowników.